یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
قادری

حوزه/ به مناسبت ۲۲ اسفند، روز بزرگداشت شهدا نمایشگاه طراحی چهره شهیدان از آثار هنرمندان برتر استان افتتاح شد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، به مناسبت ۲۲ اسفندماه، روز بزرگداشت شهدا، امروز نمایشگاه طراحی چهره شهیدان از آثار هنرمندان برتر استان با حضور حجت‌الاسلام محمد قادری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر و جمعی از هنرمندان در نگارخانه سوره حوزه هنری افتتاح شد.

حجت‌الاسلام محمد قادری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در حاشیه آیین افتتاحیه نمایشگاه ضمن تقدیر و تشکر از حوزه هنری گفت: در شرایط کنونی دشمن نوجوان و جوان را هدف قرار داده است و یکی از موثرترین عناصر هویتی تجلی همین شهدا می باشد.

وی با اشاره به اینکه باید نسلی در تراز هنر انقلاب اسلامی تربیت کنیم یاد آور شد: حوزه هنری بوشهر باید بگویم، حوزه هنر انقلاب اسلامی که از زحمات رئیس حوزه هنری و کارکنان تقدیر و تشکر می کنیم.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهربه برنامه سالانه حوزه هنری اشاره کرد و بیان داشت: دغدغه و روحیه انقلابی و نگاه تحولی امید پارسایی فررئیس حوزه هنری خیلی ارزشمند است و در هر مناسبتی پویا و فعال و با برنامه در مقوله هنر که تاکید مقام معظم رهبری و نماینده ولی فقیه در بوشهر حضور چشمگیر دارد.

بر اساس این گزارش، نمایشگاه طراحی چهره شهدا «حُسن رُخ مهرویان» آثار هنرمندان برتر استان امروز افتتاح و بیش از ۲۰ اثر از هنرمندان غلامرضا احمدزاده، محمد علی نادری، عباس تارخ، فاطمه نیک چهر در سبک های طراحی، رنگ روغن، سیاه قلم به معرض دید عموم قرار گرفت.

نگارخانه سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی در خیابان رئیسعلی دلواری واقع است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha